Największa w USA chrześcijańska organizacji rodzin - American Family Association (AFA) kolejny rok sporządza listę sklepów, które lekceważą religijny wymiar Bożego Narodzenia i wykorzystują pamiątkę przyjścia na świat Jezusa jedynie do zwiększenia swoich obrotów. Namawiając do bojkotu „antybożonarodzeniowych” marek, stowarzyszenie jednocześnie konstruuje listę placówek nastawionych przyjaźnie wobec chrześcijańskiego święta.
Do tych, którzy zaniechali ogołacania Bożego Narodzenia z wymiaru religijnego, dołączyły ostatnio sieci takich sklepów i hipermarketów, jak Wal-Mart, Belk, Lowe’s czy gigant pasmanteryjny Hobby Lobby. Wciąż jednak na specjalnej liście przeciwników Bożego Narodzenia znajdują się sklepy tak znanych marek, jak: GAP czy Old Navy, Staples, Radio Shack i Foot Locker. AFA stworzyło także pośrednią kategorię „firm marginalizujących Boże Narodzenie”, na której znajduje się obecnie 9 potentatów z branży kosmetycznej, ogrodniczej i spożywczej.
Pomóż w rozwoju naszego portalu