Wydawałoby się, że Pojezierze Augustowskie nie wymaga reklamy. A jednak... Augustów rozpoczął promocję w warszawskich autobusach. Kampania reklamowa ma na celu utrwalić markę Augustowa jako miasta położonego nad dziewięcioma jeziorami i Kanałem Augustowskim, otoczonego puszczą, gdzie można liczyć na wiele atrakcji turystycznych, wydarzeń kulturalnych i sportowych. Udoskonalono miejski serwis informacyjny: www.augustow.pl , który działa w czterech wersjach językowych. Jedną z dodatkowych atrakcji są sobotnie bezpłatne wycieczki po najważniejszych atrakcjach Augustowa, organizowane przez PTTK. Wycieczki wyruszają po południu, a przewodnicy PTTK opowiadają o historii i atrakcjach przyrodniczych Augustowa i Kanału Augustowskiego, unikatowego w skali europejskiej, a łączącego Biebrzę z Niemnem. Można odwiedzić m.in. sanktuarium maryjne w Studzienicznej, śluzę w Przewięzi, kładkę edukacyjną nad torfowiskiem, plażę miejską i elektryczny wyciąg dla narciarzy wodnych.
Pomóż w rozwoju naszego portalu